  • Data: 2003-01-20 10:55:33
    Temat: Re: ktore banki wpołpracuja z BIK ?
    Od: "Glenn" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > lukas mojej kk nie zapodal do biku, o nic tez nie pytal

    Mam konto w Lukasie i w umowie konta taki zapis:
    "Zgodnie z art.24 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U.z29.10.1997 r. nr
    133,poz.883) dane osobowe i dane o wierzytelnościach uzyskane w wyniku
    zawarcia niniejszej umowy będą umieszczone i przetwarzane w Lukas Banku S.A.
    z siedzibą we Wrocławiu ul.Legnicka 36, a także bazie danych Biura
    Informacji Kredytowej S.A., dla realizacji ich celów statutowych"

    Pozdrowienia,
    Glenn