  • Data: 2004-07-26 20:24:45
    Temat: Re: ktore konto wybrac : Lukas czy mBank
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_MAPS_ON_> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ce32kb$gps$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja bym wybral mBank, bo Lukas jest coraz gorszy: niby ma placowki, ale
    zeby
    > wplacic kase trzeba odstac swoje dwie godziny, wiec Lukas jest wg. mnie
    > obecnie bardziej bankiem wirtualnym -niestety- niz "marmurkiem".

    wszystko zalezy od placowki/miasta, ale nie mow ze stales w kolejce 2
    godziny bo nie wierze!
    fakt - czasami jak babcie/dziadki za raty placa to dluzej trzeba postac ale
    MOZNA wplacic/wyplacic gotowke

    > Poza tym w mBanku jest wieksza mozliwosc dysponowania pieniedzmi, nie
    trzeba
    > tworzyc tej 5k rezerwy by miec bezplatna obsluge konta (o of linowosci
    > Lukasa i innych znanych cechach nie bede wspominal)

    jak gosc sie pyta o 4-5kpln wyplat to pewnie 5kpln zeby lezalo srednio na
    miesiac to nie ma problemu, a w dodatku to oprocentowanie pro jest i tak
    wieksze niz emax ze o tokenie juz nie wspomne.

    ja bym polecal pro i vw zamiast emax - zreszta sam tak mam i nie narzekam.
    to wszystko zalezy jeszcze do czego komu konto potrzebne.

    pozdrawiam
    opoolanin