  • Data: 2007-06-04 14:35:13
    Temat: Re: ktory bank najlepszy wedlug grupowiczow?
    Od: "bruno" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartosz 'xbart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:pan.2007.06.04.06.31.38.61140@hashzero.net...

    > Tylko po co?

    > Informacyjnie: w bakomatach BZWBK wypłacisz min. 10 zł a w Cash4you
    > min. 20 zł - oczywiście w obydwu przypadkach bezpłatnie w przypadku
    > mBanku.

    > Co można zobaczyć?

    > Znowu nie na temat!

    > Sprawdzileś czy znowu antycypujesz?

    > Co to jest bank zwykły komercyjny a co to jest bank internetowy?

    > Znowu nie na temat!

    I tylko tyle masz do powiedzenia?
    Zwróciłem uwagę na istotne rzeczy przy wyborze konta. Sam z firmowego nie
    korzystam. Natomiast interesowałem się nim kilka lat temu i na pewno wiele
    rzeczy się pozmieniało. kwestia zdobycia środków obrotowych i kredytowych
    też tu jest bardzo istotna. Natomiast jak już powiedziałem podejście banków
    do swoich produktów jest dość podobne dla obu rodzajów kont.
    Dziękuję za uwagę.
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide