    From: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: który smartfon do obsługi bankowości mobilnej?
    Date: Thu, 14 Nov 2013 17:47:39 +0100

    W dniu 2013-11-14 17:39, Borys Pogoreło pisze:

    > Wiesz, niektórzy to mnie uważają za paranoika jeśli chodzi o prywatność w
    > sieci, ale czym to się różni od korzystania ze zwyczajnej bankowości
    > elektronicznej?

    Niektóre aplikacje do bankowości mobilnej żądają dostępu do lokalizacji
    geograficznej użytkownika oraz listy kontaktów w telefonie. Np. taki
    Sync się chwali: "Aplikacja ma dostęp do GPS. Pozwoli to szybko
    zlokalizować najbliższy bankomat lub wpłatomat. Dzięki wykorzystaniu
    przez aplikację informacji osobistych (np. książki telefonicznej)
    będziesz mógł również wygodnie doładowywać telefony typu PrePaid (,,na
    kartę"), a czujnik położenia telefonu (sterowania sprzętowego) pozwoli
    Ci zaktualizować informacje o saldzie." Ja bardzo dziękuję za tego
    rodzaju udogodnienia i pozostanę przy zwykłej przeglądarce.

    T.