eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję
    kartą Millennium
    Date: Mon, 9 Nov 2015 15:16:42 +0100

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    J.F. wrote:

    >ooo. to jest sedno.
    >dlatego karty działały super, dopoki visa nie postanowila zarobić na
    >nich na wschodzie. I zrobil sie problem.

    Ja tam mysle, ze na wysokosci prowizji sie to opiera.
    W koncu w USA nieuczciwych ludzi tez nie brakuje.
    Tylko gdy zyski przewyzszaja straty, to mozna sie tym nie przejmowac.

    Oczywiscie im wyzsze straty tym wiecej ma ochote byc nieuczciwych,
    wiec trzeba ich jakos scigac.
    W USA dawniej moglo byc latwe, teraz i na swiecie niekoniecznie.

    J.