eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą MillenniumRe: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • Data: 2015-11-10 10:15:14
    Temat: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> writes:

    > Aby zajęcie z zagranicy zadziałało u nas (opisując tak w skrócie) musi
    > wpirew polski sąd wydać tytuł wykonawczy (na podstawie tego zajęcia z
    > zagranicy) będący podstawą do wykonania zajęia (czynności
    > komorniczych). To nie jest takie hop siup.

    Ale ja rozumiem, że to o co innego chodzi.
    1. Do wypożyczalni przychodzi mandat.
    2. wypożyczalnia go potulnie przyjmuje
    3. sprawdza kto w czasie "wykroczenia" użytkował samochód
    4. obciąża kartę na kwotę mandatu.

    I już.
    U nas oczywiście każdy by się spodziewał, ze wypożyczalnia powie GITD
    czy innej policji "w tym czasie X kierował samochodem proszę go ścigać"
    KJ

    Death is a spirit leaving a body, sort of like a shell leaving the nut behind.
    -- Erma Bombeck