eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium › Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
  • Data: 2015-12-15 12:17:51
    Temat: Re: ktoś mnie skubnął na 1000zł przez nieautoryzowaną transakcję kartą Millennium
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jj" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3bc4372f-5d50-4948-88a2-4ed5dc86cc0b@googlegrou
    ps.com...
    > zwinęli komuś bazę danych kart tam gdzie robiłeś zakupy. Przypadek ze
    > trafilo na ciebie. Normalka. Zdaza sie raz na tydzien praktycznie.

    mBank uznal reklamacje i zwrocil kase. Najgorsze w tym wszystkim bylo
    odwiedzanie policji (wielokrotnie!) zeby zlozyc zewiadomienie o kradziezy.
    Dawno nie mialem do czynienie z ta instytucja i bylem w szoku jaka to jest
    komuna mentalna. Sprawa ma miejsce w malym miasteczku i tak:
    - pierwsza wizyta - nie ma oficera ktory sie zajmuje internetem i kartami
    - druga wizyta - jest akcja i nikogo nie ma na komendzie
    - trzecia wizyta - udalo sie zlozyc zeznania (godzine to trwalo, facet nie
    rozumie podstawowych rzeczy typu ze kredytowka nie sluzy do wyciagania kasy
    z bankomatu). Jednak po kwitek, ze zlozylem zawiadomienie mam przyjsc na
    drugi dzien
    - czwarta wizyta - kwitu nie ma, zapomnieli przygotowac
    - piata wizyta - mam kwit!
    Gdybym tego nie przezyl na wlasnej skorze to bym nie uwierzyl. A jeszcze
    pytanie na poczatku, jak sie dowiedzieli ze kasa wyszla w Japonii "i czego
    pan w zwiazku z tym od nas oczekuje" - szczeka mi opadla.

    Nowej KK na razie nie zamawiam, poki co mam dosc przygod.
    -----
    A sami jej z klucza przypadkiem nie wyślą?
    P.G.