    From: "Valdi" <v...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ktos tu chcial greckie obligacje kupowac ?
    Date: Tue, 4 May 2010 12:39:58 +0200
    <hri4n5$pc9$1@news.onet.pl> <hri4st$q3g$1@news.onet.pl>
    <hrjj1h$661$1@news.onet.pl> <hrk4c8$as3$1@usenet.news.interia.pl>
    <hrkmkq$2he$1@news.onet.pl> <hrkpeg$ms0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hrkpv1$e90$1@node1.news.atman.pl> <hrkqa4$nad$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <8...@m...uni-berlin.de> <hrl5hv$sfm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <8...@m...uni-berlin.de> <hrmbrv$j71$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <8...@m...uni-berlin.de> <hrn4dc$6qt$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1...@k...kojer> <hrn7qs$cnp$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@k...kojer>

    "Robert Kois" news:d6mdlpxn4q37.dlg@kojer.kojer

    > A nie dobija powoli? Proponuję zajrzeć w statystyki i sprawdzić ile
    > zarabialiśmy w stosunku do $ i euro 10 lat temu i ile zarabiamy teraz (o
    > tym jak nagle poprawiło się rolniką mającym więcej niż 2-3h nie
    wspominam).

    OK. Masz rację, ale nadal jest to przepaść.
    Popatrzmy tylko na taki towar jak paliwo. Ile za przeciętną pensję litrów
    kupi Niemiec, Francuz, Irlandczyk a ile Polak.

    > Tak, i wszyscy powinni byc piękni i zdrowi a manna powinna spadać z nieba
    > wszystko za darmo i jacht dla każdego. Jak sobie wyobrażasz to wyrównanie
    > średniej pensji? Ale z konkretami. Bo już jeden idiota z naszych polityków
    > mówił, że każdy powinien zarabiać powyżej średniej.

    M. in po przez zmniejszego pozapłacowych kosztów pracy?

    > Czytając cię proponuję poszukać dla siebie miejsca gdzieś gdzie zła unia
    > nie sięga. Jak wrócisz za parę lat to pogadamy o tym co lepsze. Podobnie
    > popłakuje niejaki Cejrowski który od paru lat wyprowadza się do lepszego
    > świata (ameryki południowej), tylko jakoś ciągle wyprowadzić się nie może.

    Rozumiem, że jesteś euroentuzjastom.
    Ja ni nim nie jestem.
    Ty masz prawo do swojego światopoglądu, ja do swojego i nie zmieniajmy tego.
    To, że mi się UE nie podoba nie oznacza, że dla twojego samopoczucia będę
    opuszczał Europę, która jest naprawdę fajnym miejscem do życia, to ludzie
    którzy nią rządzą są poje...ani, chyba tyle :)

    > A ty co zrobiłeś? Nic?

    Kolego ja nie jestem posłem. Ciężko zapier... na chleb i nie pasożytuję na
    pieniądzach innych. Jeżeli mogę pomóc to pomagam - tyle. Czy można robić coś
    więcej? Polityka w sensie aktywnego w niej uczestniczenia mnie nie pociąga.
    Jedyne czego bym wymagał aby podatki, których płacę nie mało były wydawane z
    głową. Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie jest rzeczą normalną, że zawsze
    znajdzie się kesz na szeroko pojętą budżetówke, odprawy, imprezki itp. a nie
    ma na leczenie dzieci, problem niedożywienia ciągle jest obecny itp.
    Jak zapewne widzisz ww. elementów pewne grupy w kraju nie chcą dostrzegać i
    to mnie najbardziej boli.

    > Ameryka Południowa i Afryka czekają.

    W styczniu jadę do Peru na wczasy. Może mi się spodoba i zostanę, ku twojej
    radości :)