  • Data: 2010-05-05 14:43:12
    Temat: Re: ktos tu chcial greckie obligacje kupowac ?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
    news:84a3ktFr6cU1@mid.uni-berlin.de...

    > (...)

    > I naprawde nigdy nie slyszeliscie o kosztach dostosowania sie do Unii
    > (normy prawne, srodowiskowe), potencjalne sankcje w przypadku ich
    > niespelniania, "Niemce nas wykupia", kwoty produkcji zywnosci?
    >
    > Bo miedia ogolnokrajowe z wszelkich stron walkowaly to na okraglo.
    >
    > --
    > Tomasz Chmielewski
    > http://wpkg.org

    Tomaszu to o czym wspominasz to ja kojarze z czasopism ktore byly przeciwko
    wstepowaniu do UE- ale one sa o malym nakladzie i raczej trudno je nazwac
    ogolnokrajowymi.
    Nie kojarze by o tych kosztach wspominala GW, Polityka czy inne
    ogolnopolskie bo obowiazywala przeciez inna linia propagandy - poza UE czeka
    nas zatracenie.....dopuszczam fakt ze moglem przeoczyc iz cos takiego pisaly
    ale pamietam te nagonke na glosowanie za UE.....

    Przemek