  • Data: 2004-06-26 20:06:47
    Temat: Re: laczenie inteligo relacja
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rydy napisał:

    > Nie mów mi o amerykańskich filmach. Jeżeli poczta jest do mnie to powinna
    > być do mnie. Chyba nowa technika powinna mi przynieść coś więcej niż
    > zaklejona śliną koperta.

    A co, poczta do Ciebie nie jest do Ciebie? Moze powinienes podac w banku
    swoj e-mail, a nie czyjs?

    Co do przechwytywania maili. Oczywiscie da sie. Ale to akurat zadna
    nowina. To ze Inteligo wysyla nieszyfrowane wyciagi to tez nie nowina. O
    co wiec chodzi? Czy jakis bank wysyla mailem szyfrowane wyciagi? Ilu
    klientow jest w stanie je przeczytac bez zadnych problemow?

    Oczywiscie pozostaje sprawa powodow dla ktorych ktos mialby Twoja poczte
    przechwytywac i czytac. Jestes w stanie kilka sensowych wymienic?

    Bartol