eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilekcewazenie klienta w BPH (kredyt lewarowy)Re: lekcewazenie klienta w BPH (kredyt lewarowy)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lekcewazenie klienta w BPH (kredyt lewarowy)
    Date: Tue, 26 Oct 2004 21:30:42 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <clm8ma$l21$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cllqv3$b0l$1@news.onet.pl> <clm030$pfl$1@absolut.sgh.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: bxy49.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1098819082 21569 83.30.18.49 (26 Oct 2004 19:31:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Oct 2004 19:31:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:322073
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:clm030$pfl$1@absolut.sgh.waw.pl...
    > To ja się dołączę!

    <ciach>

    > Myślę, że osoby które czytają tą grupę nie zakładają kont w takich bankach
    > jak Pekao/PKO/BPH, a jeśli już macie to bądźcie świadomi tego, że kiedyś
    > może Wam zależeć na tym, żeby coś załatwili na czas i lepiej, żeby Wasze
    > losy nie zależały wtedy od banków, które zazwyczaj zawodzą.

    <ciach>

    Co to to nie.. Jak ostatnio zaczalem krecic nosem na bph to tylko i
    wylacznie na ich produkty, na ktore przyslowiowa pani z okienka nie ma
    wplywu. Poprostu ona sprzedaje to co ma na "stanie". Jesli zas chodzi o
    obsluge klienta.. poczawszy od sprzataczki ktora sie krzata miedzy klientami
    z wiadrem syfu na kierowniku oddzialu konczac moge z czystym sumieniem
    bronic. Zawsze mam wszystko na czas, zawsze jest ok... no sory.. nie wiem co
    mam wygrzebac zeby sie przypieprzyc... kawe nieslodzona podaja +
    cukierniczka zamiast odrazu slodka ? Obsluga klienta jest na piatke..
    przynajmniej w "moim" oddziale.

    pzdr.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1