eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilekcewazenie klienta w BPH (kredyt lewarowy)Re: lekcewazenie klienta w BPH (kredyt lewarowy)
  • Data: 2004-10-27 00:24:55
    Temat: Re: lekcewazenie klienta w BPH (kredyt lewarowy)
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >
    > Co to to nie.. Jak ostatnio zaczalem krecic nosem na bph to tylko i
    > wylacznie na ich produkty, na ktore przyslowiowa pani z okienka nie ma
    > wplywu. Poprostu ona sprzedaje to co ma na "stanie". Jesli zas chodzi o
    > obsluge klienta.. poczawszy od sprzataczki ktora sie krzata miedzy
    > klientami z wiadrem syfu na kierowniku oddzialu konczac moge z czystym
    > sumieniem bronic. Zawsze mam wszystko na czas, zawsze jest ok... no sory..
    > nie wiem co mam wygrzebac zeby sie przypieprzyc... kawe nieslodzona
    > podaja + cukierniczka zamiast odrazu slodka ? Obsluga klienta jest na
    > piatke.. przynajmniej w "moim" oddziale.

    W takim razie zapraszam do na Towarowa 25a w Warszawie. Olewka na calego.
    Moze jakbym przelal na ten rachunek 200 tys byloby inaczej, choc watpie.
    Obsluga rodem z PRL, z kultura podobnie.
    Nie korzystalbym z tego banku gdybym nie musial, ale odmrozenie forsy na
    zakup PKO BP jest w moim przypadku bardziej kosztowne niz lewarowanie.
    Normalnie rachunek mam w mbanku i inteligo. Nie ma "żywej" obsługi, nie ma
    problemów (przynajmniej w mbanku).

    Pozdro
    P


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1