eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciemRe: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem
  • Data: 2003-08-11 10:07:58
    Temat: Re: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem
    Od: "" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > Użytkownik "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> napisał w wiadomości
    > news:bh14kf$gap$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > > Zamknięcie rachunku (opłata pobierana w dniu zamknięcia)* 4,00 PLN
    > >
    > > Skąd ta informacja?
    > >
    >
    > http://www.nordeabank.pl/lgpetro/article/6661.html
    >
    Coraz bardziej przeraza mnie ten bank choc niby zaproponawali mi bezplatne
    prowadzenie do czerwca 2004 to nie wiem czy w miedzyczasie nie "wyskocza" z
    jakas ukryta prowizja... Szczegolnie ze jakis czas temu pytalem poczta wew. czy
    zamierzaja wprowadzic oplate za rozwiazanie umowy i dostalem cos takiego:

    "Szanowny Panie
    W pakiecie startowym będzie wysłana dla klientów karta uwierzytelniająca
    (bezpłatna).
    Zamknięcie rachunku dla klientów będących w okresie przejściowym jest bezpłatne.
    Z poważaniem"


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1