  • Data: 2003-08-11 11:37:53
    Temat: Re: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@w...pl wrote:

    > Coraz bardziej przeraza mnie ten bank choc niby zaproponawali mi bezplatne
    > prowadzenie do czerwca 2004 to nie wiem czy w miedzyczasie nie "wyskocza" z
    > jakas ukryta prowizja... Szczegolnie ze jakis czas temu pytalem poczta wew. czy
    > zamierzaja wprowadzic oplate za rozwiazanie umowy i dostalem cos takiego:
    >
    > "Szanowny Panie
    > W pakiecie startowym będzie wysłana dla klientów karta uwierzytelniająca
    > (bezpłatna).
    > Zamknięcie rachunku dla klientów będących w okresie przejściowym jest bezpłatne.
    > Z poważaniem"

    z tego co wiem to oplata za zamkniecie jest pobierana w przypadku
    przelewania
    srodkow pozostalych na rachunku, co nie zmienia faktu ze sposob
    wprowadzenia
    tej oplaty wydaje mi sie niezgodny z regulaminem, a moze ktos dostal
    powiadomienie o wprowadzeniu tej oplaty przez poczte wewnetrzna lub list
    polecony ?