eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilimit karty w CitiRe: limit karty w Citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: limit karty w Citi
    Date: Wed, 30 Dec 2009 17:29:24 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 38
    Message-ID: <hhfv4c$ml9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hhfa0v$4to$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <f...@j...googlegroups.com>
    <hhfde8$844$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <e...@2...googlegroups.com>
    <hhfqv2$k2f$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hhftu5$60r$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1262190540 23209 87.239.217.30 (30 Dec 2009 16:29:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Dec 2009 16:29:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hhftu5$60r$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:513873
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hhftu5$60r$...@i...gazeta.pl...

    > Sugerujesz, ze transakcje offline (bez autoryzacji) tez nie powinny
    > istniec? W ich przypadku tez mozna przekroczyc limit, tez zostanie
    > naliczona oplata karna, nie mozna ich wylaczyc.

    Nie sugeruję, że nie powinny istnieć. One z natury rzeczy takie są, że mogą
    spowodować przekroczenie limitu. Powodują jednak większy komfort dla
    klienta.

    Natomiast strategia postępowania dla transakcji on-line zaprezentowana przez
    bank jest w sposób przynajmniej dla mnie oczywisty wyraźnie mniej korzystna
    dla klienta, niż podniesienie mu limitu KK o 15% (a poza niezbyt istotnymi
    drobiazgami księgowymi nie niesie sama w sobie pozytywnych skutków dla
    banku, pomijając naturalnie opłaty za tę usługę). O to mi chodzi.

    To co było do tej pory (podniesienie limitu na żądanie) było moim zdaniem
    lepsze. No ale niestety, było to bezpłatne. Czy masz wątpliwości, iż w
    zasadzie JEDYNYM celem tej zmiany jest usiłowanie wydębienia dodatkowej kasy
    od klientów banku?

    > Co do mozliwosci rezygnacji to sie nie zgodze, bo klient ma zawsze prawo
    > przeciac karte i wypowiedziec umowe. Twoim zdaniem jest to usluga
    > niepotrzebna, ale wielu inny klientow bedzie zadowolonych w takiej
    > mozliwosci.

    Dokładniej to uważam to za usługę całkiem okej, choć gorszą niż możliwość
    podniesienia limitu na żądanie przez telefon. Natomiast potencjalna
    niemożność zrezygnowania z tej usługi, kojarzy mi się z niesławnym
    monitorowaniem stanu rozliczeń Polkomtela, przymusowymi ubezpieczeniami, z
    których nie da się zrezygnować bez rezygnacji z produktu powiązanego i
    zagraniami podobnej klasy sprzedaży wiązanej.

    Uważam, iż jest to pierwszy krok w niedobrym kierunku. Z dosyć prostego
    produktu (karta kredytowa) stopniowo może stopniowo powstawać dziwadło klasy
    ZUS czy unijnego systemu podatku VAT.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1