  • Data: 2010-01-04 21:09:40
    Temat: Re: limit karty w Citi
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 19:36:03 +0100, MK napisał(a):

    > Oj mialbys klopoty w mojej firmie, bo mam limit X na wydatki zwiazane z
    > samochodem sluzbowym. Mam karte paliwowa z limitem X, ale w wydatki w
    > ramach limitu wchodza takze myjnia, zakupy plynu do spryskiwaczy itp.
    > Bez problemu mozna przekroczyc limit korzystajac z dodatkowych uslug i
    > tankujac az zabraknie limitu na karcie. Na szczescie moja firma
    > zatrudnia osoby potrafiace dodawac ;).

    IMO mieszasz specyficzne karty służbowe z całkiem inaczej stawianymi
    wymaganiami co do funkcjonalności z kartami dla zwykłych ludzi, który w
    większości przypadków i tak przerasta zrozumienie GP or sth. Jednak z
    racji tego, że w grę wchodzą pieniądze, to dla mnie limit, powinien być
    limitem zgodnie z jego znaczeniem i już. Z tego co pamiętam w telefonii
    pre-paid wprowadzono taką opcję (nie pamiętam jaka sieć), że jak się nie
    ma nic na koncie, to można zadzwonić na koszt odbierającego, oczywiście
    jeżeli wyrazi on na to zgodę. Jakby to robiło Citi to widzę to tak, że
    można dzwonić na koszt odbierającego, na nic się zgadzać nie trzeba i nic
    nie trzeba włączać a minuta kosztuje 5,99 pln i to najlepiej obu
    rozmówców ;)

    --
    xbartx