  • Data: 2010-02-07 10:35:14
    Temat: Re: limit karty w Citi
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:hhfa0v$4to$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Na ostatnim wyciągu KK Citi znalazłem następujące stwierdzenie:
    >
    > "W RAZIE POTRZEBY POSIADACZ KARTY MA MOZLIWOSC PRZEKROCZENIA PRZYZNANEGO
    > LIMITU NA KARCIE O 15% W
    > BIEZACYM OKRESIE ROZLICZENIOWYM. W PRZYPADKU DOKONANIA TRANSAKCJI
    > PRZEKRACZAJACEJ LIMIT, BANK
    > NALICZA OPLATE W WYSOKOSCI 49 ZL."
    >
    > Uważam to za przezabawny sposób na wydojenie nieuważnych klientów. Ciekawe
    > czy to jednorazowy "noworoczno-świąteczny" wyskok, czy zostanie na stałe.
    > Bo mam wrażenie, że w takim zapisie można się doszukiwać naruszenia
> [...]

    informacja
    W RAZIE POTRZEBY(NA PRZYKLAD NAGLEGO WYDATKU) MOZE PAN/PANI PRZEKROCZYC
    PRZYZNANY LIMIT NA KARCIE O 15% W BIEZACYM OKRESIE ROZLICZENIOWYM.
    RÓWNOCZESNIE MA PAN/PANI MOZLIWOSC REZYGNACJI Z USLUGI
    INFORMUJAC O TYM BANK POPRZEZ CITIPHONE (TEL. +22 6922484) LUB W ODDZIALE
    BANKU. KOSZT POLACZENIA Z CITIPHONE WEDLUG AKTUALNEJ TARYFY OPERATORA.

    U mnie tak wyglada ten komunikat. Napisane jest tez, ze moge przekroczyc
    limit a biezacym okresie rozliczeniowym, a nie kazdym. Pojawila sie tez
    informacja o mozliwosci zablokowania uslugi dla tych nie potrafiacych
    kontrolowac swoich wydatkow :).

    MK