  • Data: 2008-09-22 20:18:16
    Temat: Re: limity na KK
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kostich napisał(a):
    > pozdrawiam i piszcie Wasze przemyslenia :)

    Ja mialem kiedys prawie 70k limitow na roznych KK, a wykazany dochod
    wynosil cale 0 PLN (nigdzie nie przedstawialem zaswiadczenia ze
    gdziekolwiek pracuje, czy ze cokolwiek zarabiam - karty wyrabiane
    glownie na podstawie "przeniesienia").

    Teraz mam prawie 40k, a rowniez nie przypominam sobie abym gdziekolwiek
    przedstawial jakies kwity, iz cokolwiek zarabiam (poza Citi gdzie
    przyznany na KK limit mam mniejszy niz moje miesieczne zarobki).

    Moje przemyslenie jest takie : jak ktos sie na tym nie zna to moze
    niezle poplynac, bo weryfikacja zdolnosci kredytowej odnosnie niskich
    limitow i niskich kredytow raczej nie istnieje.

    --
    Mithos