  • Data: 2008-09-22 21:06:52
    Temat: Re: limity na KK
    Od: kostich <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:

    > Dużo kart względnie niski sumaryczny limit. Nie myślałeś żeby to jakoś
    > skonsolidować przy użyciu "przenoszenia"? Tym bardziej, że znaczna część
    > z nich nie ma żadnych pozytywnych unikalnych cech szczególnych. Opłaty
    > placisz, bo Ci nie zależy, czy na każdej spełniasz warunki do zwolnienia?
    >
    > Co do oceniania zdolnności nie sądzę aby przy limitach rzędu 5k było
    > cokolwiek innego niż zapytanie do BIK, albo i to nie. Co zresztą w
    > najbliższych miesiącach możeulec zmianie na niekorzyść.
    >
    > marekz

    ok a co bys polecil? za niektore nie place wogole.. za niektore jakies
    tam grosze, jak to zalatwic w takim razie!? nie kazdy bank jest tak
    elastyczny ze oddam 3 karty i zrobia mi limitu 30 tys :)
    a z drugiej strony kazda karte mam termin splaty w innym tygodniu wiec
    jakos mi to pasuje, bo nigdy nie mam nagle do splaty paru tys tylko mam
    rozbite np 5 10 15 20 25 i zawsze place ta karta gdzie najpozniej bede
    musial splacic :)