eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilogowanie do kontaRe: logowanie do konta
  • Data: 2009-02-04 16:02:04
    Temat: Re: logowanie do konta
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Feb 3, 8:58 pm, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > On Tue, 03 Feb 2009 20:21:31 +0100
    >
    > Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > > się ją doładowuje. A jak się bardzo pilnie musi wysłać przelew i brak
    > > ładowarki, można pożyczyć telefon od kogoś.
    >
    > A jak się nie ma od kogo a za chwilę mija czas, aby przelew wyszedł
    > ostatnią sesją a jest piątek a w niedzile wigilia? ;)
    >
    > > a token jest niegubialny? Wręcz przeciwnie, dużo łatwiej go zgubić.
    >
    > Jakieś przykłady? Bo jeżeli ufamy tylko komputerowi w domu, to token
    > może sobie spokojnie leżeć gdzieś w szufladzie, token-sms tylko w
    > przypadku specjalnie do tego przeznaczonego numeru i telefonu.
    >
    > Reasumując token sprzętowy/karta TAN/lista haseł jednorazowych ma
    > o wiele mniejsze prawdopodobieństwo popsucia/niedziałania niż telefon.

    To ja jestem zdolny, bo token popsułem. Wystarczy go dobrze przemrozić
    i rozsynchronować zegary - i posprzątane (chodzi o typowe RSA
    SecurID). Wyświetla tylko migające zera. Oczywiście - nie dotyczy tych
    z klawiaturką, zabezpieczanych PIN, przynajmniej nie do końca (nie mam
    doświadczenia z bankami, a jedynie z firmowym VPN, ale tam wymiana
    baterii wymagała telefonu do helpdesku i akcji 'challenge-response' w
    przeciwnym kierunku).

    mucher

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1