  • 1. Data: 2009-02-03 11:21:16
    Temat: logowanie do konta
    Od: " aneczka" <a...@g...pl>

    sąsiadka sumiennie przeczytała wszystkie TOiP i znalazła 3 konta jej
    odpowiadające. Różnią się logowaniem. Który minus jest najmiejszy albo da się
    go obejść?

    Alior - tylko 10 sms w abonamencie
    e-getin - nie może znależć info, jaki jest system logowania na konto
    Eurobank - token, za skomplikowany chyba dla niej

    Liczę na pomoc :)

  • 2. Data: 2009-02-03 11:23:11
    Temat: logowanie + potwierdzanie transakcji
    Od: " aneczka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    przepraszam, chodzi oczywiście i o logowanie i o potwierdzanie transakcji

  • 3. Data: 2009-02-03 11:34:55
    Temat: Re: logowanie do konta
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 03 lut 2009 o 12:21 GMT, aneczka napisał(a):

    > Alior - tylko 10 sms w abonamencie

    nie ma smsow podczas logowania
    robi wiecej niz 10 przelewow na misiac? mozna robic wiele przelewow jednym
    smsem potwierdzajacym, poza tym wystarczy odbiorce zapamietac jako
    zaufanego i nie ptorzeba smsow

    > e-getin - nie może znależć info, jaki jest system logowania na konto

    standardowy

    > Eurobank - token, za skomplikowany chyba dla niej

    Jak za skomplikowany to niech lepiej trzyma sie zdala od jakiegokolwiek
    konta :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 4. Data: 2009-02-03 11:37:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 12:34
    (autor Brzezi
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@l...localdomain>):

    > Jak za skomplikowany to niech lepiej trzyma sie zdala od jakiegokolwiek
    > konta

    Dlaczego? Ja np. nienawidzę tokenów. Po co mam taskać ze sobą kolejny złom?
    Po to nowoczesne banki (np. mBank) dają ,,token'' esemesowy, a jak ktoś
    bardzo nie lubi telefonów to papierowy. Token sprzętowy to najgłupszy
    pomysł, ze wszystkich.
    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 5. Data: 2009-02-03 11:47:22
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    aneczka pisze:

    > Alior - tylko 10 sms w abonamencie
    Ale slabo oprocentowane konto i lokaty.

    > e-getin - nie może znależć info, jaki jest system logowania na konto
    Karta TAN (plastik wielkosci karty debetowej,rzad literek i
    cyferek)potem je wpisujemy cos jak gra w statki.

    > Eurobank - token, za skomplikowany chyba dla niej
    Chyba mam najwieksze zaufanie do tokena.Nikt nic nie spisze (tan,hasla
    papierowe)

  • 6. Data: 2009-02-03 11:47:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " aneczka" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > e-getin - nie może znależć info, jaki jest system logowania na konto
    > Eurobank - token, za skomplikowany chyba dla niej

    Skoro interesuje ja tylko TOiP to nie przeczytala sumiennie wszystkich, bo
    przeoczyla mBank. A tam nie ma problemu ani z logowaniem ani potwierdzaniem.

    MK

  • 7. Data: 2009-02-03 11:56:46
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    MK pisze:

    > Skoro interesuje ja tylko TOiP to nie przeczytala sumiennie wszystkich,
    > bo przeoczyla mBank. A tam nie ma problemu ani z logowaniem ani
    > potwierdzaniem.

    Ty to chyba serca nie masz,takiego bankozaura polecac;)
    Z logowaniem i potwierdzaniem nie ma ale do dobrej wspolpracy potrzebuje
    konta w innym banku.Chyba ze masz szczescie i wplatomaty dzialaja.

  • 8. Data: 2009-02-03 12:07:03
    Od: " aneczka" <a...@g...pl>

    Ale błyskawiczni jesteście, dziękuję :)
    czyli zostaje Alior (grupowanie przelewów+zaufani) i karta TAN.
    Ona ma konto w mBanku, a TAN to rodzaj haseł jednorazowych na papierze, więc
    to żaden kłopot
    Jeszcze raz wielkie dzięki, a ona niech teraz rzuci monetą i wybiera sama ;)

  • 9. Data: 2009-02-03 12:29:50
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 03 lut 2009 o 13:07 GMT, aneczka napisał(a):

    > Ale błyskawiczni jesteście, dziękuję :)
    > czyli zostaje Alior (grupowanie przelewów+zaufani) i karta TAN.
    > Ona ma konto w mBanku, a TAN to rodzaj haseł jednorazowych na papierze, więc
    > to żaden kłopot

    Nie wiem czy Ty dobrze zrozumialas, albo czy ja teraz dobrze Cie rozumiem,
    ale w Aliorze nie ma karty TAN

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ <pharmacy> Jak skonfigurowac named.* ]

  • 10. Data: 2009-02-03 12:44:08
    Od: " aneczka" <a...@g...pl>

    Brzezi <b...@g...com> napisał(a):
    > Nie wiem czy Ty dobrze zrozumialas, albo czy ja teraz dobrze Cie rozumiem,
    ale w Aliorze nie ma karty TAN

    minusem Aliora było tylko 10 bezpłatnych smsów - można to obejść przez
    grupowanie albo dodawanie do zaufanych, które potwierdzeń nie wymagają
    minusem e-getin buł brak wiedzy - karta TAN wydaje się prosta.
    chyba dobrze odrobiłam lekcję, ale dziękuję za troskę :)))