eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilokata 1-dniowa - GetinBankRe: lokata 1-dniowa - GetinBank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lokata 1-dniowa - GetinBank
    Date: Wed, 8 Jul 2009 08:35:20 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <h31e1m$cd4$2@news.interia.pl>
    References: <h2vr2n$4ia$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <4...@3...googlegroups.com>
    <h30b5m$rbr$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h309sp$447$1@news.interia.pl>
    <h30iq3$e0a$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaiy116.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1247034231 12708 83.4.232.116 (8 Jul 2009 06:23:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Jul 2009 06:23:51 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:493372
    [ ukryj nagłówki ]

    "MarcinF" news:h30iq3$e0a$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > a jakie jest to podejscie ? bo moje pierwsze wrazenie z kontaktu z OF
    > jest takie ze po pierwsze chca zdobyc dane kontaktowe, a po czym wymusic
    > zgode na wykorzystywanie tych danych do celow marketingowych

    A ktoś ci nakazuje wyrażać zgodę na przetwarzanie danych do celów
    marketingowych?
    Podejście do klienta - w OF "od kopa" mogłem wydawać przez telefon
    dyspozycje (zamiana lokat, częściowy zwrot środków na rachunek itp.), które
    w innych bankach przerastały pracowników infolinii chociaż mieli możliwość
    zrobić to o co ich prosiłem. Po za tym zgłaszane błędy e-mailowo w moim
    przypadku kończyły się odpowiedzią e-mailową + telefonem z upewnieniem się,
    że wszystko działa tak jak działać powinno. Mi takie podejście się podoba.
    Tobie nie? To już nie mi to oceniać. A te cele marketingowe? - na przyszłość
    trzeba patrzyć co się zaznacza ;)

    Pozdrawiam i do miłego :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1