  • 1. Data: 2009-07-07 15:44:06
    Temat: lokata 1-dniowa - GetinBank
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    Witam!

    Ktos wie co sie stalo z lokata 1-dniowa w Getinie?
    Oprcentowanie 6% (bez belki wychodzi 7.4%).
    Zlikwidowalem jedna taka w celu jej powiekszenia i niestety brak w ofercie
    nowozakladanych lokat...

    Wpadka getinu czy tez lokata zostala wycofana?

    L.W.

  • 2. Data: 2009-07-07 15:53:23
    Temat: Re: lokata 1-dniowa - GetinBank
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    Lukasz W. pisze:

    > Ktos wie co sie stalo z lokata 1-dniowa w Getinie?
    > Oprcentowanie 6% (bez belki wychodzi 7.4%).
    > Zlikwidowalem jedna taka w celu jej powiekszenia i niestety brak w
    > ofercie nowozakladanych lokat...

    Od dziś można ją założyć tylko w oddziale. Szkoda słów. A wczoraj system
    leżał i też nic nie można było zrobić.
    I po ch.lerę ja ten e-getin załatwiałem...

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2009-07-07 15:53:26
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Lukasz W." <w...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Ktos wie co sie stalo z lokata 1-dniowa w Getinie?
    > Wpadka getinu czy tez lokata zostala wycofali

    Tez jej nie widze. Pewnie koniec. Trzeba przejsc do Eurobanku

    Waldek

  • 4. Data: 2009-07-07 16:02:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin P." news:h2vrjr$50o$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Od dziś można ją założyć tylko w oddziale. Szkoda słów. A wczoraj system
    > leżał i też nic nie można było zrobić.
    > I po ch.lerę ja ten e-getin załatwiałem...

    Poj...ało tam kogoś w getinbanku...

  • 5. Data: 2009-07-07 16:16:10
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Od dziś można ją założyć tylko w oddziale. Szkoda słów. A wczoraj system
    > leżał i też nic nie można było zrobić.
    > I po ch.lerę ja ten e-getin załatwiałem...

    hehe, cieszyła się takim powodzeniem że system padał średnio 3 razy w ciagu
    doby
    wycofanie lokaty 1-dniowem panaceum na niedyspozycyjność systemu gb24 :)

    L.W

  • 6. Data: 2009-07-07 16:19:46
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:h2vsgg$ne6$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > hehe, cieszyła się takim powodzeniem że system padał średnio 3 razy w
    ciagu
    > doby
    > wycofanie lokaty 1-dniowem panaceum na niedyspozycyjność systemu gb24 :)

    Tylko to można porównać do wylewania dziecka z kąpielą ;)
    Jeżeli system getinu nie wyrabiał to trzeba było wprowadzić limit na ilość
    możliwych do założenia lokat - max. 3 sztuki jak ma to miejsce obecnie w
    przypadku lokat zakładanych w oddziałach.

  • 7. Data: 2009-07-07 17:58:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
> [...]
    > możliwych do założenia lokat - max. 3 sztuki jak ma to miejsce obecnie w
    > przypadku lokat zakładanych w oddziałach.

    Ten system widac jest cienki, bo swojego czasu w Multi cwiczylem ponad 60
    lokat jednomiesiecznych w GBP i nie zacinal sie. Wiadmo 1-dniowe i w takiej
    skali to duzo wiecej, poza tym podejrzewam, ze spora liczba osob dodatkowo
    zrobila odnawialne bez odsetek i to dalej zwieksza codzienne
    przeksiegowywanie.

  • 8. Data: 2009-07-07 18:12:33
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 7 Lip, 17:44, "Lukasz W." <w...@i...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Ktos wie co sie stalo z lokata 1-dniowa w Getinie?
    Ciekawa koncepcja: można posiadać rachunek internetowy, ale żeby
    założyć lokatę 1-dniową to trzeba biegać do placówki. W dodatku w
    placówce można założyć tylko 3 lokaty.
    Moja interpretacja tego jest taka: zainteresowanie przerosło
    oczekiwania banku (a wiadomo że lokaty 1-dniowe to nie jest to co
    bankowcy lubią najbardziej) to teraz żeby nie zepsuć pijaru
    wprowadzają ograniczenia jak za króla Ćwieczka. Widocznie tylko
    Eurobankowi się opłaca. Zresztą trzeba pamiętać o ofercie OF a
    właściwie NobleBanku - który jest w zasadzie tym samym co Getin. Chyba
    za dużo do nich spłynęło pieniędzy z lokat.

  • 9. Data: 2009-07-07 20:18:46
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    wprowadzają ograniczenia jak za króla Ćwieczka. Widocznie tylko
    Eurobankowi się opłaca. Zresztą trzeba pamiętać o ofercie OF a
    właściwie NobleBanku - który jest w zasadzie tym samym co Getin.

    no wiesz ... :)
    nie obrażaj Noble/OF - getinowska obsługa klienta telefonicznego lub
    mailowego nie dorasta do pięt obsłudze w OF

    czekam już ponad 5 tyg na zgłoszenie przez gb24 a mają na to 30 dni

    L.W.

  • 10. Data: 2009-07-07 20:25:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:h30b5m$rbr$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > nie obrażaj Noble/OF - getinowska obsługa klienta telefonicznego lub
    > mailowego nie dorasta do pięt obsłudze w OF

    I tu trafiasz w samo sedno :) Niejeden bank może się uczyć podejścia do
    klienta jakie serwuje OF.