  • Data: 2009-04-04 11:20:07
    Temat: Re: lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy
    Od: " autor" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:gr7e2v$jdq$1@inews.gazeta.pl...

    > To absurd.

    > Różnie może być, pewnie te opłaty za wizyty domowe w większości idą do tej
    > babki, no ale spróbować warto.

    > "Przenieś" tę kartę do Millennium. W ten sposób podwoisz sobie limit. Mille
    > nie będzie wymagało zamykania starej KK ani dokumentowania zdolności. Potrwa
    > to niestety około 15 dni, ale będzie jak znalazł na przyszłość. Gdyby w
    > Mille coś nie zagrało (nie wiem czy już doszli do siebie), w drugiej
    > kolejności ING.

    zmienilem oprocentowanie na 16 % wiec nie wiem czy jest sens.
    A przy podwajaniu limitu sprawdza sie zdolnosc kredytowa a przy
    poczatkach DG to jestem bez szans, pisalem jakis czas temu o probie
    przeniesienia do mille - niestety system nie ma dla pana oferty prosze udac
    sie do oddzialu (tylko po co dla osobistego ponizenia ? :) )