  • Data: 2009-04-04 11:51:39
    Temat: Re: lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gr7gdk$3ia$1@inews.gazeta.pl...

    > nie wypowiedza mi umowy jezeli nie dorecze im potwierdzenia rezygnacji z
    > karty ?

    Ja mogę pisać o sytuacji przeszłej, sytuację bieżącą musisz sam zbadać.
    Mille nawet nie wymagało zadeklarowania, że się przenoszoną KK zamknie,nie
    wymagało także deklarowania źródła i wysokości dochodów. ING natomiast
    wymagało, potem przysyłało papierową pocztą przypomnienia, potem zadzwoniło
    raz wyznaczając termin i drugi raz. Za drugim razem powiedziałem, że starej
    karty nie zamierzam zamknąć i jak to bankowi przeszkadza to proszę bardzo,
    mogą zastrzec swoja kartę. To był ostatni kontakt ze strony ING w tej
    sprawie, a było to ze 2 latka temu. Obie karty mam do dziś, mam też 3 inne
    KK ING, w tym dwie wyrabiane po tej, o której pisałem wcześniej.

    Wniosek: nie wypowiedzą, a nawet jeśli to co z tego? Chyba tak od razu
    całego limitu bezpowrotnie nie zużyjesz, jakieś przepływy finansowe
    wykazujesz?