  • Data: 2004-11-20 13:27:01
    Temat: Re: lokata w GBP w Pekao SA
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nadia" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cnnbg2$8ss$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > chciałabym sie zapytać, czy po upływie lokaty terminowej w funtach
    > brytyjskich w banku Pekao SA wypłata nastąpi w złotówkach po kursie banku
    > dnia zakończenia lokaty, czy też w walucie, w której lokata została
    > założona?
    >
    > Z góry przepraszam, jeśli takie pytania już na tej grupie padały. Jest to
    > dla mnie bardzo ważne i proszę o odpowiedzi.

    lokata jest wypłacana w walucie w jakiej została założona czyli w GBP,
    jezeli jednak konto na ktore ma byc przelana, bedzie PLN to bedzie
    automatycznie przewalutowana na PLN. Jesli wyplata gotowka, to sama
    wybierasz walute.
    Jezeli zalozylas lokate w GBP, to domyslam sie, ze masz rachunek biezacy w
    GBP i lokata jest przypisana do niego. Wiec na pewno bedzie wyplata
    (przelew) na rachunek w GBP.

    pozdrawiam
    tom