    From: cpr <cpr_@_pl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lokaty Open Finance
    Date: Mon, 12 Jan 2009 21:15:47 +0100

    On Mon, 12 Jan 2009 20:54:14 +0100, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    >jak chodzi o scislosc to mial np. na stronie informacje o lokacie
    >10% na 5 miesiecy, tyle ze minimalny wklad byl wyzszy

    IMHO, nie mial dla oferty OF (lokata 10%, 5 miesiecy) - "zakladanie"
    do 11 stycznia 2009 r.

    >poza tym czy "oferta" musi byc znana komukolwiek poza bankem
    >a klientem ktory z niej korzysta?

    ale wtedy zawieram umowe bezposrednio z bankiem i wiem na jakiej
    podstawie prawnej te oferte zawieram (znam np gwarancje BFG).

    Oferta posrednika - OF - jest oferta publicznnie dostepna i mam wciaz
    tylko jedna watpliwosc prawna, na ktora jeszce nikt na tej liscie nie
    odpowiedzial w sposob pozwalajacy rozwiac moje watpliwosci co do
    gwarancji BFG.

    Smiem przypuszczac, ze wyjasnienie tych kwestii na tej liscie
    dyskusyjnej byloby mile, bo nie tylko NB via OF proponuje lokaty
    bankowe.

    Moze ktos z OF/NB sie wypowie ?