    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lokaty bez belki -
    Date: Thu, 11 Nov 2010 23:02:11 +0100

    "cc" <c...@c...pl> wrote in message
    news:4cdc4f8a$0$22816$65785112@news.neostrada.pl...

    > poprawka. za dzisiejsza (chyba, bo z dzisiejsza data) jednak wpadlo.
    > oczywiscie po ktoryms tam dopiero odswiezeniu, ale to znany problem. za
    > druga jednak dalej brak.

    Ten system tak ma, jest mocno niedopracowany, czesto po zalozeniu lokat
    trzeba sie wylogowac i potem po jakims czasie zalogowac ponownie i
    poprzechodzic po zakladkach to sie odswiezy.
    Max przypadloscia sa przelewy z przyszla data, ktorych nie da sie zrobic nie
    majac srodkow na koncie w momencie zakladania przelewu. Ten durny system,
    jak ma sie srodki pozwala ustanowic przelewy z data przyszla i wykonac
    kolejne przelewy z data biezaca, efektem czego jest i tak brak srodkow na
    realizacje tych przelewow (chyba, ze doplacimy w miedzyczasie).
    Bezdmuzgowcy, bo tak musze nazwac tych z banku, wmawiaja mi, ze system
    zachowuje sie prawidlowo, nie pozwalajac wpisac przelewow z data przyszla
    jak nie mam srodkow w momencie wpisywania. To co napisalem wczesniej
    dobitnie pokazuje, ze srodki i tak nie sa blokowane pod te przelewy, czyli
    zwyczajny blad programisty, ktory probuja durnie wytlumaczyc.
    Kolejna rzecza sa przelewy wewnetrzne-zlecenia, ktore realizuja sie miedzy
    np. Openem a Getinonline (ten sam oddzial) w dni wolne, chociaz odpisali mi
    na maila, ze takie przelewy realizuja sie tylko w dni robocze. Wydaje mi
    sie, ze oni sami nie wiedza jak ten system dziala.