    Date: Sat, 13 Nov 2010 17:15:27 +0100
    From: cc <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lokaty bez belki -

    W dniu 2010-11-11 21:18, cc pisze:

    > poprawka. za dzisiejsza (chyba, bo z dzisiejsza data) jednak wpadlo.
    > oczywiscie po ktoryms tam dopiero odswiezeniu, ale to znany problem. za
    > druga jednak dalej brak.

    zaczynam sie obawiac czy mozna trzymac kase w GetinOnline.

    1. zalozylem 4 lokaty, wszystkie w identyczny sposob, bonus skarbonkowy
    dostalem tylko za 2.

    2. przy zakladaniu jednej z lokat zrobila sie podwojna blokada na
    rachunku osobistym. po tym jak sie lokata pojawila jedna blokada i
    srodki zeszly. druga blokada wisi. było to w piatek rano, czyli w dzien
    roboczy (choc to i tak raczej nie ma wplywu, bo w weekendy sie dobrze
    zakladaja lokaty), ponad 24h pozniej nic sie nie zmienilo.

    dwa wnioski o lokaty wisza w 'Lista Lokat Nieopłaconych oraz w trakcie
    realizacji'. moze to ma jakis zwiazek (ale tylko czesciowy, bo
    nadmiarowa blokada jest tylko na jedna). jestem pewien, ze w zakladanie
    lokat klikalem tylko tyle razy ile sie zalozylo (czyli 4). to sa jakies
    pozostalosci po niepoprawnie/nie do konca zrealizowanych operacjach
    przez system.

    3. to bylo troche wczesniej, ale dorzucam do ogrodka - konto bylo
    aktywne i dzialalo, nagle kolejna proba wykonania operacji zakonczyla
    sie komunikatem 'konto nieaktywne', przyciski przelew/historia staly sie
    nieaktywne. przelogowanie, restart przegladarki nic nie pomagaly.
    dopiero interwencja na infolinii pomogla.

    to wszystko pewnie da sie wyjasnic i zalatwic, ale pytanie kiedy zniknie
    cos, ja tego nie zauwaze i nigdy sie juz nie dowiem, albo dowiem sie po
    roku szukajac zaginionych pieniedzy. ten system nie nadaje sie do
    eksploatacji.

    przy tym wszystkim zupelnie nie reaguja na to co sie do nich napisze
    przez to okienko 'wyslij wiadomosc'.