    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...
    Date: Thu, 29 Jul 2010 21:12:21 +0200

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:i2sgqs$ld$...@n...net.icm.edu.pl...

    > jak na razie, to zapowiada sie podwyzka vat-u, czyli skokowy wzrost
    > inflacji. od stycznia konczy sie preferencyjny okres na vat zywnosciowy
    > i kolejny skok inflacji.

    Ja sie tam nie martwie. Ufam naszemu liberalnemu rzadowi, któremu we
    wprowadzaniu nikt nie przeszkodzi. Skoro chca nam tu zrobic druga Danie albo
    druga Szwecje, to na pewno wiedza co robia i ja z ufnoscia zloze swoja
    przyszlosc w ich rece. To przeciez nie takie wazne od czego zaczna, moga i
    od stawek VAT. I nie pozwole tu krzywdzic liberalów podloscia ludzka oraz
    zlym slowem....

    Na razie to chyba takie bardziej pogrozenie palcem za szeroki bunt w kwestii
    zabrania srodków z OFE. Ten 1% VAT w jedna czy w druga strone problemu nie
    rozwiaze, wiec to zapewne element marketingowy.

    Sorry, nie moglem sie powstrzymac. Choc wiem, ze powinienem. :)