  • 1. Data: 2010-07-29 18:21:14
    Temat: lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    macie juz jakies plany na oszczedzanie z dodatnia stopa netto?

    jak na razie, to zapowiada sie podwyzka vat-u, czyli skokowy wzrost
    inflacji. od stycznia konczy sie preferencyjny okres na vat zywnosciowy
    i kolejny skok inflacji.

  • 2. Data: 2010-07-29 19:12:21
    Temat: Re: lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci grup

    > jak na razie, to zapowiada sie podwyzka vat-u, czyli skokowy wzrost
    > inflacji. od stycznia konczy sie preferencyjny okres na vat zywnosciowy
    > i kolejny skok inflacji.

    Ja sie tam nie martwie. Ufam naszemu liberalnemu rzadowi, któremu we
    wprowadzaniu nikt nie przeszkodzi. Skoro chca nam tu zrobic druga Danie albo
    druga Szwecje, to na pewno wiedza co robia i ja z ufnoscia zloze swoja
    przyszlosc w ich rece. To przeciez nie takie wazne od czego zaczna, moga i
    od stawek VAT. I nie pozwole tu krzywdzic liberalów podloscia ludzka oraz
    zlym slowem....

    Na razie to chyba takie bardziej pogrozenie palcem za szeroki bunt w kwestii
    zabrania srodków z OFE. Ten 1% VAT w jedna czy w druga strone problemu nie
    rozwiaze, wiec to zapewne element marketingowy.

    Sorry, nie moglem sie powstrzymac. Choc wiem, ze powinienem. :)

  • 3. Data: 2010-07-29 19:14:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]

    > i kolejny skok inflacji.

    Ja sie tam nie martwie. Ufam naszemu liberalnemu rzadowi, któremu we
    wprowadzaniu reform nikt nie przeszkodzi. Skoro chca nam tu zrobic druga
[...]

    rozwiaze, wiec to zapewne element marketingowy. Przynajmniej ja to tak
    odbieram.

    Sorry, nie moglem sie powstrzymac. Choc wiem, ze powinienem. :)

  • 4. Data: 2010-07-29 21:27:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 21:12:21 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Na razie to chyba takie bardziej pogrozenie palcem za szeroki bunt w
    > kwestii zabrania srodków z OFE. Ten 1% VAT w jedna czy w druga strone
    > problemu nie rozwiaze, wiec to zapewne element marketingowy.

    Ja nie jestem wprawdzie w temacie totalnie, ale z tym 1% rozegrałbym to
    jakoś tak, że najpierw mówię, że podniosę o 5% a później drastyczne te
    uzurpatorskie zapędy i ścinam totalnie do 1%. Jakby nie patrzeć wychodzi,
    że ze mnie całkiem spoko gość jest :]

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-08-01 21:02:21
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    xbartx napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >jakoś tak, że najpierw mówię, że podniosę o 5% a później drastyczne te
    >uzurpatorskie zapędy i ścinam totalnie do 1%. Jakby nie patrzeć wychodzi,

    A w ogóle to dziwnie jest. Lewicowy... wróć! "solidarny" PiS z lewicową
    Samoobroną i lewicującym (gospodarczo) od czasu do czasu LPR
    symbolicznie obniżyli daniny, na złość (czego nie ukrywali) realizując
    ociupikę programu PO.
    Teraz "liberalne" PO będzie wyjmowało kasztany z ognia za lewicowe
    SLD (dziś słuchałem Sierakowskiego - przerażające) i "solidarny" PiS
    etc. etc. i ma podwyższyć VAT. Tłumaczenie - bo takie są trendy w UE
    (Niemcy, szykują się Węgry...)
    Dlaczego żadna z partii nie chce realizować, niechby i złośliwie, choć
    części programu np. UPR lub WiP ?

    Arek

  • 6. Data: 2010-08-02 19:39:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > jakoś tak, że najpierw mówię, że podniosę o 5% a później drastyczne te
    > uzurpatorskie zapędy i ścinam totalnie do 1%. Jakby nie patrzeć wychodzi,

    Jednak z tego co słyszę nie żartowali z tym VATem. Tylko że to jest za mało.
    Jeśli zdecydowali się iść w tym kierunku, to myślę, że to nie koniec i muszą
    być jakieś kolejne podwyżki podatków, bo wizerunkowo już ich to będzie
    niewiele kosztować. :)

    Albo wrócą do pomysłu zawłaszczenia środków z OFE co by rozwiązało problem
    co najmniej na 2-3 lata.

  • 7. Data: 2010-08-03 07:07:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 21:39:14 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > ich to będzie niewiele kosztować. :)
    >
    > Albo wrócą do pomysłu zawłaszczenia środków z OFE co by rozwiązało

    No mogą coś jeszcze posprzedawać, ale jak to zwykle bywa nikt się za
    robienie porządków nie weźmie, tylko znowu jest odsuwanie problemów w
    czasie, bo prawdopodobnie nie nasza ekipa się będzie musiała tym
    martwić :/ ehhh

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-08-03 20:43:43
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > i muszą być jakieś kolejne podwyżki podatków, bo wizerunkowo już ich to

    ja sie dzis od premiera dowiedzialem jak sie formuje *rodzima*
    linie kredytowa.

    http://podatki.onet.pl/tusk-o-skutkach-podwyzki-vat-
    dla-
    rodzin,19925,3353782,1,agencyjne-detal

    (...)
    miałoby dojść do przekroczenia planów ostrożnościowych w 2012 czy 2013 roku,
    to zakładamy możliwość kolejnego wzrostu VAT-u jako jeden z awaryjnych
    sposobów dyscyplinowania finansów" - tłumaczył szef rządu.

    Tusk dodał, że jest to swego rodzaju "bezpiecznik" czy "formowanie rodzimej
    linii kredytowej", by pokazać światu, że "nie ma żadnego ryzyka dla tych,
    którzy chcą inwestować w nasze papiery dłużne czy dla tych, którzy oceniają
    pozycję Polski czy reputację w świecie finansów".
    (...)

    nie potrzeba nam pozyczki z mfw, 50% vat-u i zaden spekulant
    nam nie podskoczy, bo obywatele stworza taka linie kredytowa,
    ze ni chuja. kocham ten kraj i pokoje bez klamek!