eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilukas bank - visa classic rezygnacjaRe: lukas bank - visa classic rezygnacja
  • Data: 2007-09-15 18:37:40
    Temat: Re: lukas bank - visa classic rezygnacja
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "jaQbek" <j...@s...eu> napisał(a):
    >> trochę smutne; citi jednak jaki by nie był, bije konkurentów na głowę
    >> w tej
    >> kwestii.
    > Wiesz, są klienci, którzy nie lubią "upierdliwości" i wchodzenia im na
    > siłę w
    > tyłek. Jak klient chce zrezygnować z jakiejś usługi, bank powinien to
    > zrozumieć
    > i uszanować decyzję klienta a nie na siłę zmuszać go, by decyzję zmienił.

    >

    przepraszam, na jaką siłę?

    ktoś pyta się czemu chce zrezygnować, ewentualnie składa jakąś propozycje,
    jeżeli nie - to dziękują mi za współprace.

    wchodzenie w tyłek rozumiem w ten sposób - nic Panu nie damy, ale niech Pan
    u nas zostanie bo jest Pan cudowny, wspaniały i wchodzimy Panu w tyłek.

    Nie jestem pracownikiem banku i umiem rzetelnie ocenić stan faktyczny - w
    tej dziedzinie Citi wychodzi zdecydowanie do klienta. Lukas zaś jest
    rewelacyjny jeżeli chodzi o zaufanie i jestem pod wrażeniem jak szybko i
    sprawnie dostałem golda. Mam jednak classica, który jest mi niepotrzebny a
    za 45 dni będzie pobrana opłata 57 zł. Gdyby zrezygnowano z tej opłaty lub
    cokolwiek mi zaproponowano może bym został- a tak zamknę rachunek karty.
    Szkoda jednak, że nie można złożyć takiej dyspozycji telefonicznie, tylko
    trzeba udać się do placówki.

    pozdrawiam

    j

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1