eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilukas bank - visa classic rezygnacjaRe: lukas bank - visa classic rezygnacja
  • From: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5...@n...home.net.pl>
    <fch0qm$i1l$1@dell.mrc.tychy.pl>
    <1...@n...home.net.pl>
    <fch7qc$7bi$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: lukas bank - visa classic rezygnacja
    Date: Sat, 15 Sep 2007 20:37:40 +0200
    Message-ID: <6...@n...home.net.pl>
    Reply-To: b...@a...com
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Mailer: home.pl my.webmail
    X-Priority: 3
    X-NNTP-Posting-Host: host-89-229-27-237.torun.mm.pl
    NNTP-Posting-Host: 62.129.252.51
    X-Trace: news.home.net.pl 1189881456 62.129.252.51 (15 Sep 2007 20:37:36 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 33
    X-Authenticated-User: anteneum.post@home
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:425711
    [ ukryj nagłówki ]

    "jaQbek" <j...@s...eu> napisał(a):
    >> trochę smutne; citi jednak jaki by nie był, bije konkurentów na głowę
    >> w tej
    >> kwestii.
    > Wiesz, są klienci, którzy nie lubią "upierdliwości" i wchodzenia im na
    > siłę w
    > tyłek. Jak klient chce zrezygnować z jakiejś usługi, bank powinien to
    > zrozumieć
    > i uszanować decyzję klienta a nie na siłę zmuszać go, by decyzję zmienił.

    >

    przepraszam, na jaką siłę?

    ktoś pyta się czemu chce zrezygnować, ewentualnie składa jakąś propozycje,
    jeżeli nie - to dziękują mi za współprace.

    wchodzenie w tyłek rozumiem w ten sposób - nic Panu nie damy, ale niech Pan
    u nas zostanie bo jest Pan cudowny, wspaniały i wchodzimy Panu w tyłek.

    Nie jestem pracownikiem banku i umiem rzetelnie ocenić stan faktyczny - w
    tej dziedzinie Citi wychodzi zdecydowanie do klienta. Lukas zaś jest
    rewelacyjny jeżeli chodzi o zaufanie i jestem pod wrażeniem jak szybko i
    sprawnie dostałem golda. Mam jednak classica, który jest mi niepotrzebny a
    za 45 dni będzie pobrana opłata 57 zł. Gdyby zrezygnowano z tej opłaty lub
    cokolwiek mi zaproponowano może bym został- a tak zamknę rachunek karty.
    Szkoda jednak, że nie można złożyć takiej dyspozycji telefonicznie, tylko
    trzeba udać się do placówki.

    pozdrawiam

    j

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1