  • Data: 2006-10-06 13:50:05
    Temat: Re: lukas na Ty do klientow?
    Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mnie to wkurza, wprawdzie nie zdarza mi się to często, ale jeśli już, to
    > upominam daną osobę że nie przypominam sobie żebyśmy przechodzili na "ty".

    A uważam że niepowinno, bo to zbliża ludzi i wcale nie trzeba zachowywać się
    grubiańsko.

    > Zazwyczaj pojawia się zakłopotanie u danej osoby i przeprosiny.

    Jak widzisz zazwyczaj masz do czynienia z kulturalną osobą.

    > Sinus

    Wemif natomiast źle postawił stwierdzenie.
    "Czy to jakis nowy standard, ze do klientow w placowkach lukasa pracownicy
    zwracaja sie 'per Ty' ? 'podaj dowod', 'podpisz sie'... "
    Powiedzonka 'podpisz się', 'podaj dowód' są w trybie rozkazującym i to
    napewno nikomu się nie spodoba,
    nie oznaczo to że 'per Ty' jest złe.

    Miłego dnia Państwu życzę :>