  • Data: 2006-10-06 14:51:38
    Temat: Re: lukas na Ty do klientow?
    Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mnie takie podejscie się podoba, coraz częsciej się taką praktyke
    > stosuje - moze nie w bankach.
    > To takie amerykańskie "You " tam nie ma Pan/Pani na codzien i jest pięknie
    > :>

    Mimo niepełnej 30-stki na karku coś takiego zdziwiłoby mnie w sklepie z
    ciuchami, aczkolwiek byłoby jeszcze do przyjęcia.
    U osoby 50-letniej w 99% byłoby to nie do pomyślenia.
    Nie wyobrażam sobie aby w tego rodzaju instytucjach ktoś zwracał się nawet
    do osoby 20-letniej na "TY".

    Jeżeli chodzi o mnie nigdy nie miałem z tym problemu. Zatrzymują mnie osoby
    do ankiety i zawsze zaczynają od "Pan".

    Tomek