  • Data: 2006-10-09 07:23:58
    Temat: Re: lukas na Ty do klientow?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Czy osona,

    Nie wiem czy "osona" powinna czy nie...

    >? ktora nie akceptuje takiego zachowania nie powinna sie zwracac do
    > innych per Pan/Pani?

    W Usenecie nie ma takiego obowiazku. 90% postow na Usenecie
    jest utrzymana w podobnym tonie i raczej nikomu to nie przeszkadza.
    No, chyba ze pojawi sie niejaki "MK", ktory nie majac
    do czego przytrzepic sie, czepia sie czegokolwiek, nie zwazajac
    na to, ze tym sposobem tylko dostarcza niepotrzebnej rozrywki. :)

    > Netykieta to tez taki brudny amerykanski wynalazek.

    Prosze o podanie mi w ktorym punkcie Netykieta
    wymusza powyzsze zachowania?

    Neko