  • Data: 2005-11-08 15:39:33
    Temat: Re: lukas - nieprzyjazny bank
    Od: "IYIS" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo to smutna historia. Ale warto może dodać (dla osób
    > niezorientowanych), że trwałe zablokowanie dostępu do konta nie
    > dotyczyło wszystkich użytkowników, ale tylko tych, którzy nieostrożnie,
    > ale za to stanowczo, dobijali się do systemu wtedy, gdy system ów był
    > modernizowany. Aktywność taka skutkowała niekiedy trzykrotnym błędem
    > logowania i zablokowaniem konta.

    A dodajmy że błąd wynikał z tego , że system rozsynchronizował tokeny i
    wpisywanie nawet poprawnego hasła skutkowało komunikatem błędu.
    Przywracanie mojego dostępu do konta zmusiło mnie do dwukrotnego
    odwiedzenia banku zanim odzyskałem rzeczony dostęp , a potem trzykrotnego
    odwiedzenia banku żeby mi oddali prowizję za to pobraną.
    ("panienka z okienka" żeby mi odblokować konto zmieniła mi m.in. hasło,
    więc system automatycznie wygenerował pobranie prowizji).
    Dodam też , że na dwie inne reklamacje nie związane z blokadą a złożone
    29.09.2005 dotąd brak odpowiedzi , a na jeszcze inną dostałem pismo będące
    albo
    radosną twórczością albo w ogóle nie dotyczyło mojego konta.
    Jednym słowem OMIJAĆ LUKASA Z DALEKA PRZEZ NAJBLIŻSZY ROK.
    pozdrawiam
    IYIS