eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilukas wypowiada kk z powodu...Re: lukas wypowiada kk z powodu...
  • Data: 2010-09-29 07:14:44
    Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
    Od: Daniel Michalak <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 27 Wrz, 16:10, w...@a...pl (Wemif) wrote:
    > Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
    > systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
    > usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
    > system dostosowuje do świadczonych usług ;)
    >
    > a.

    Witam wszystkich, ja tu po raz pierwszy :-)

    Jestem w analogicznej sytuacji. Od kilku miesięcy na wyciągach była
    informacja, że od 1 października bank nie będzie obsługiwał karty Visa
    Classic, ale nie dostałem żadnego formalnego wypowiedzenia, tylko to
    info na wyciągu z dopiskiem, że zgodnie z regulaminem mogą
    wypowiedzieć umowę (tak jak piszesz w związku z systemem
    informatycznym). Wcześniej nie otrzymałem żadnej prośby o
    zaświadczenie o zarobkach, ale mam tam też konto, na które wpływają
    moje dochody. Zdecydowałem się na wymianę karty na Visę Silver, ale po
    przeczytaniu przysłanej umowy zrezygnowałem - w umowie znalazły się
    zapisy, o których przez telefon nie informowano, chociaż pytałem o
    zmiany i różnice w stosunku do obecnych warunków - a to jakieś
    ubezpieczenie, a to okres egzekucji wydłużony do 4 lat (w obecnej
    umowie 2 lub 3), a kwota egzekucji podniesiona z 11.000 do 40.000 zł.
    Próbowałem telefonicznie dowiedzieć się, czy oni tę umowę w końcu
    wypowiadają, czy nie, ale pani uparcie tłumaczyła mi, że karta Classic
    nie będzie obsługiwana, ale umowy limitu bank nie wypowiada. Dziwne to
    wszystko dla mnie, z tym systemem informatycznym powołują się na
    regulamin umowy limitu, a w regulaminie karty (mają dwa regulaminy -
    dla limitu i dla karty) nie znalazłem zapisów o możliwości
    wypowiedzenia umowy z tego powodu. No i nie wiem, czy bank może
    przestać obsługiwać kartę nie wypowiadając umowy. Nie chce mi się z
    nimi kopać i przy najbliższej okazji pójdę wypowiedzieć umowę, skoro
    oni tego nie chcą zrobić. Jak znam życie, to niedługo mogę zapłacić za
    kolejny rok użytkowania karty ;-) Według mnie zmiana systemu
    informatycznego to tylko pretekst do zmiany umów.

    Pozdrawiam,
    Daniel Michalak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1