eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilukas wypowiada kk z powodu...Re: lukas wypowiada kk z powodu...
  • Data: 2010-09-29 09:31:17
    Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-09-28 23:41, notveryoldman pisze:

    >> Skoro zmieniają
    >> system informatyczny, to taki wielki problem zamienić kartę klientowi
    >> na inny produkt współgrający z nowym systemem?
    > No żaden przecież. Starą kartę zamienia się w oddziale na nową, Visa
    > Silver, i po krzyku. Przychodzi poczta za kilkanaście dni. Ewentualnie
    > trzeba się jeszcze raz wybrać za parę dni do oddziału, aby zlikwidować
    > ubezpieczenie karty.

    To chyba nie wszystkim. Ja dostałem wypowiedzenie limitu kredytowego i
    karty oraz informację, że mogę złożyć *wniosek* o nową kartę - jak
    rozumiem, w ramach standardowej procedury. Nie ma mowy o "zamianie" kart
    w ramach tego samego limitu kredytowego. Nie bardzo mam ochotę
    wnioskować nawet przez Internet, nie mówiąc już o pójściu do oddziału.

    Być może jestem zbyt "starym" klientem - kartę dostałem po złożeniu
    zaświadczenia o dochodach w 2003 roku. Nie mają odwagi prosić mnie o
    kolejne zaświadczenie, więc pod pretekstem zmiany systemów pozbywają się
    "niepewnego" klienta (który nigdy nie zalegał ze spłatami, ale cóż -
    widać im to nie wystarcza, potrzebny papierek).

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1