    From: "Palm" <palm@/////NIE-SPAMUJ////acn.///waw///.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: m-bank Supermarket
    Date: Fri, 11 Nov 2005 12:11:14 +0100

    Użytkownik "Jas" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dl0iq4$cgl$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > glównie dlatego, ze nie pobieraja prowizji za
    > zakup/sprzedaz/konwersje jednostek, mimo, ze nie sa dostepne
    > jednostki wszystkich obecnych na rynku funduszy.
    > Brak prowizji skusil mnie, gdyz umozliwia realizacje mojego bardzo
    > prostego planu:
    > Jak na gieldzie mozna latwiej i pewniej zarobic to inwestowac wiecej
    > w fundusze akcyjne, a jak nie to wiecej oszczednosci lokowac w
    > funduszach stabilniejszych (obligacji, rynku pienieznego).
    Tak tylko pamietaj, ze taka realizacja zlecenia trwa kilka dni
    (zlożenie zamówienia, kupno, ukazanie sie jednostek na rachunku) - na
    stronie mBanku znajdziesz chyba rozpiske. Z giełda to nigdy nie
    wiadomo tak do konca a nastroje zmieniaja sie bez przerwy.
    BTW pamietaj ze na obligacjach (tak jak w ostatnim miesiącu) w
    krótkiej perspektywie tez mozna byc na "-" (ale w średniej i dłuzszej
    perspektywie to Ci nie grozi)

    > I teraz czas na moje pytania/prosby:
    > 1. Prosze o opinie na temat Supermarketu - w czym jest dobry, w czym
    > zly, co jest lepsze i dlaczego (a moze takze w jakich warunkach np:
    > jak sie ma wiecej pieniedzy to oplaca sie bardziej to a jak mniej o
    > tamto), czy ktos z grupowiczów korzysta z niego i za co go chwali /
    > czemu narzeka.
    > 2. Prosze o opinie na temat mojego prostego planu - czy jest ok, czy
    > moze to bez sensu, a jesli tak to dlaczego.

    Niewatpliwy plus mBanku to brak prowizji. W wycenach jednostek jest
    juz wartość po potrąceniu kosztów zarządzania.
    Minus to, że nie dostaniesz w mBanku wszystkich funduszy.
    Polecam dla zaznajomienia sie z tematem fundusze.wp.pl ---> analizy
    on-line itp.
    Powodzenia!

    --

    P a l m @