  • Data: 2021-06-23 18:36:15
    Temat: Re: mB - KK Mastercard World Intnsive
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 23 czerwca 2021 o 17:42:28 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2021-06-23, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    > A co ta Elite w sumie daje takiego ekstra?

    Sama elite jest extra ;>
    Nic nie musi dawać ponad to ;>
    Echh, szkoda, że lion's zlikwidowali, tam na elite miałem szansę - a jaką fajną kartę
    mieli...
    W mBąku nie dało się porobić jaj - żeby w ogóle elite była do wyboru, trzeba
    zadeklarować dochody >=20k/mc - więc nie byłoby niestety szansy, że wniosek by
    przeszedł, a ja bym strzelił focha i nie podpisał umowy, tak jak to było z mc
    intensive ;>

    > Chcesz mieć kartę elite w kolekcji, to sobie zamów czarną
    > Revolut Metal :)

    O, to ona ma status mc world elite? Muszę sprawdzić ;>