  • Data: 2021-06-23 22:28:49
    Temat: Re: mB - KK Mastercard World Intnsive
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > A właściwie dlaczego chcesz akurat tą kartę (a pytanie numer zero - dlaczego akurat
    kredytówkę z mBąka - a, bo masz konto - choć to raczej antypowód do brania
    kredytówki)?

    Ogólnie masz rację. Pewnie kiedyś bym tak zrobił ale mB wybrałem z
    wygody/lenistwa. Skoro mam tam konto to kartę mogę wziąć na kliknięcie a
    nie załatwiać jakieś papiery.

    > Dałeś się nabrać na " Od transakcji zagranicznych nie pobierzemy prowizji za
    przewalutowanie"?
    > Jest to piękna "tyż prowda" wpadająca w "gówno prawdę" - prowizji nie pobiorą
    explicite, ale nie napisali, że karta rozliczana jest w EUR i w związku z tym skoszą
    jednak ok. 3% na swoim złodziejskim kursie.
    > Oczywiście jest to i tak "2 razy lepiej" niż inne kredytówki mBąka, gdzie kroją ok.
    6%.

    Akurat w moim przypadku to nie jest takie istotne bo sprowadza się do
    podróżowania raz do roku. A i tak do tego i zakupów w sieci jest kata z
    kantoru Aliora.

    > A z tym citkiem to co za cudo?
    > To ta nowa MC moto-bp nie daje punktów payback?
    > To po co ma napisane na sobie payback i zachęcają do rejestracji?

    Jest po prostu kartą payback i zabiera się na niej punkty tak jak na
    karcie payback. Nie ma żadnych punktów od Citi za wydane pieniądze. A
    były na Visie BP.

    > Na koniec tradycyjne polecanie kredytówek:

    Dzięki, przejrzę sobie.

    > jak chcesz i odpowiada Ci oddział przy metrze stoskłosy, to mogę Ci dać na priv
    kontakt do pani, z którą udało się tą kartę załatwić.

    U mnie na prowincji metra brak :(

    Pozdrawiam,
    Zdzichu