eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mB/Multi/Euronet] - nie oddamy pieniedzy i co nam pan zrobi? › Re: [mB/Multi/Euronet] - nie oddamy pieniedzy i co nam pan zrobi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "parrot" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <d4fm05$bsj$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: [mB/Multi/Euronet] - nie oddamy pieniedzy i co nam pan zrobi?
    Date: Sun, 24 Apr 2005 11:03:35 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 42
    Message-ID: <426b5ed4$0$27747$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 24 Apr 2005 08:54:44 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.76.63.199
    X-Trace: 1114332884 mamut2.aster.pl 27747 212.76.63.199:1146
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:345681
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ocm> napisał w wiadomości
    news:d4fm05$bsj$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Witam
    >
    > Chcialem wyplacic pienadze ze swojego konta w mB. Poszedlem do oddzialu
    > Multi, wlozylem karte, wstukalem PIN, podalem kwote, zaznaczylem, ze nie
    > chce potwierdzenia. W bankomacie zaszumialo jak to zwykle
    > przy wyplatach, najpierw bankomat oddal karte, pozniej pokazal informacje,
    > ze mam wziac gotowke i otworzyl podajnik na pieniadze. To co zwykle.
    > Tylko, ze tym razem
    > piniedzy nie bylo:( No to zadzwonilem na infolinie mBanku. Kazano czekac
    > ze zlozeniem reklamacji, az transakcja obciazy konto (bylo pare minut po 8
    > i Multi zamkniete ). Po paru dniach konto
    > zostalo obciazone, zlozylem reklamacje. Dostalem list, ze moja
    > reklamacja zostaje odrzucona. A jako dowod, ze jest ok przyslano mi kopie
    > wydruku z bankomatu (jakbym chcial to bankomat pewnie by mi go wydrukowal)
    > i powolano sie na fakt,
    > ze operacja potwierdzona PINem.

    Wyslij im pisemko, ze jesli w terminie XX dni nie nawiaza z Toba
    konstruktywnego dialogu na temat tej reklamacji zwrocisz sie o pomoc do
    arbitrazu bankowego. Moze podziala. Banki sie tego bardzo boja, gdyz w
    arbitrazu klienci czesto wygrywaja a poza tym jest to dla dnich duza
    upierdliwosc, musza sie tlumaczyc, skladac papierki, dowody a i jakis audyt
    moze sie przyplatac.

    Mnie to tez kiedys sie zdarzylo dwukrotnie w PKOSA. Kwoty to 100 i 200PLN.
    Na szczescie bylo to w ich bankomatach i sprawe zalatwili od reki, choc tez
    nie mialam potwierdzenia.

    Nigdy nie zapomne swojej miny, gdy po raz drugi bankomat stwierdzil:
    "Transakcja w trakcie realizacji"
    "odbierz karte"
    "odbierz pieniadze"
    i zobaczylam pustke.

    Pozdrawiam
    parrot


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1