  • Data: 2002-02-01 21:27:37
    Temat: Re: mBANK kontra ...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Feb 2002 15:49:11 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >"Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >od tego są konta firmowe :-) więc nie mieszajmy dla tych ludzi kont
    >prywatnych.

    a) dlaczego firmowe? Jak zarobi, to wpłaca na prywatne. Jak pracuję na
    taryfie, to wogóle firmowe mi niepotrzebne. Co zarobię, moje.

    b) jakoś trzeba wprowadzić kasę na konto firmowe, więc najłatwiej
    przez darmową wpłatę do darmowego Lukasa + darmowy przelew dalej.

    >Lukas wogóle nie ma kont firmowych.

    I w niczym to w mojej teorii nie przeszkadza.

    >na pewno ;-)
    >cinkciarze, dresy, prostytutki, alfonski, nagabywacze... ;-)))

    No widzisz! :-)) Wychodzi, że >50% polskich obywateli ma taką
    potrzebę. Ty jakiś inny jesteś, cy cu? ;^)

    >Ilu z tych ludzi ewidencjonuje wogóle ruch gotówki na kontach bankowych?

    ???
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)