  • Data: 2004-09-13 07:15:37
    Temat: Re: mBank
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był 11 wrzesień (sobota) gdy o godzinie 15:52 *Budzik* napisał(a) :

    > ok, rozumiem, ale dlaczego podajesz ze minusem jest mala liczba bankomatów
    > (tylko euronet) skoro to nie prawda?
    bo moje zdanie jest _nie obiektywne_.
    pisząc o bankomatach mam na myśli bezpłatne.
    pisząc "mała liczba" mam na myśli w mojej okolicy.
    W mojej okolicy tj promieniu 12km bo tam mam najbliższe bankomaty euronetu i
    Bwzk.
    w mojej mieścinie dostępne bankomaty to PKO, ING, BS, SKOK, dlatego jak już
    pisałem nie jestem obiektywny.
    Jeśli bedziesz mieszkał koło bankomatu euronetu to w/w punkt nie bedzie miał
    dla ciebie znaczenia.
    --

    Pozdrawiam Daniel
    http://www.zusdajnamluz.pl/