  • Data: 2012-06-29 18:40:40
    Temat: Re: mBank 6,5% - burdel na kółkach
    Od: "az.anonim" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Że tak spytam: to po co pchacie tam pieniądze? Narzekacie na mShit a pozniej
    go dokapitalizowujecie ;)

    Ja sobie postanowiłem, że mimo w miarę korzystnej oferty nie będę zostawiał u
    nich kasy. Założyłem kilka kont w innych bankach i widzę, że poza mBankiem
    istnieje całkiem ciekawy świat w którym klient może liczyć na dużo lepszą
    ofertę. Nie ma co się przywiązywać: karty pozamykałem, emakrelę wyczyściłem,
    podobnie supermarket. Dla każdego z tych produktów znalazłem dużo lepszą
    ofertę w innych bankach.

    Co prawda mostu za sobą nie palę, ale teraz dam innym szansę ;)