  • Data: 2012-06-29 18:43:18
    Temat: Re: mBank 6,5% - burdel na kółkach
    Od: "azot" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla świętego spokoju pozakładałem następne wnioski na różne kwoty: 10,11,12,13
    > ...... itd tysięcy. Pozapisywałem sobie, która kwota na jaki okres. Ale i tak
    > nie mam pewności czy "interfejs białkowy" zrobił wszystko poprawnie po swojej
    > stronie. Okaże się dopiero jak się pojawią jako założone.
    >
    > Mega pojebany bank.

    Tylko nie wiadomo czy wniosek musi być zaakceptowany smsem do 30 czerwca, czy
    może byc akceptowany w lipcu, przy spływaniu kasy na konto. Problem polega na
    tym, żej ak teraz zaakceptuje wszystkie wnioski a kasa będzie spływała
    sukcesywnie na konto, to system pozakłada, te które sam zechce, a nie w takiej
    kolejności jak ja sobie życzę (3m. 6m).

    A jak nie zaakcetuje teraz, to w lipcu moze już za późno?

    Burdel na kółkach. Czy w ogóle istnieje jakiś "pisany" regulamin tej lokaty?