  • Data: 2004-02-07 19:27:07
    Temat: Re: [mBank] A jednak mozna...
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Feb 2004 19:00:18 +0100, "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Powiem, że tydzień temu z okładem napisałem taki post:
    >http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.
    biznes.banki&aid=28799460

    >A dziś mam Cię serdecznie dość!
    >Mam wrażenie, że obłędu dostałeś,
    >potrafisz jeszcze myśleć o czymkolwiek innym?

    Daj spokoj, ja juz od jakiegos czasu nowych watkow nie zaczynam i w wiekszosci
    wypadkow gdy wysylalem post to z jakas nowa informacja, nowym komentarzem,
    nowym cytatem, a zobacz sobie co sie na forum mbanku dzieje, jakies osoby,
    wsrod nich jedna co mowi, ze ma ponad 50 lat wysyla przez caly dzien co pare
    minut posty o tej samej tresci, ze moderatorzy ledwie nadazaja kasowac, bylo
    ich juz chyba kilkaset, jesli sugerujesz, ze moje posty wynikaja z obledu to
    jak ich dzialania nazwiesz?

    >i co to ma do rzeczy?

    Dbalem o tych, ktorym na serwerze juz ten post wyekspirowal, mogli dzieki
    calemu cytatowi przeczytac do czego sie ustosunkowalem bez poszukiwania w
    archiwum.