  • Data: 2009-09-01 19:21:02
    Temat: Re: mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi.Pavlack napisał(a) :
    > Czekaj, czekaj to jest coś w ten deseń - przyganiał kocioł garnkowi? :) Ehh
    > PLONK - przynajmniej nie będę sobie zaśmiecał czytnika grup.

    I jak to jest, że na pewnej grupie, zdarzają się ludzie którzy
    zadają takie pytania, że nóż się otwiera w kieszeni, a ja sam
    chciałbym zdzielić takiego pytającego choćby i książką przez łeb,
    żeby poszukał w Goglach lub posiadanej instrukcji, ale odpowiadam im
    czasem? Ba! są tam też ludzie (MVP), którzy nie wdając się w
    dywagacje, czy pytający jest niespełna rozumu, czy tylko głupi,
    odpowiadają bez żadnych komentarzy do stanu wiedzy pytającego.
    Dziwni są ci odpowiadający, nieprawdaż? Ale my nie musimy
    podbudowywać swojego ego, pokazując choćby i iluzoryczną władzę na
    jaką stać tobie podobnych. Prawda boli, więc nie chcesz tego dalej
    czytać. Twój wybór.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E