  • Data: 2009-07-30 19:15:02
    Temat: Re: mBank -> Alior
    Od: ForALL <N...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

    Michal pisze:

    > Doskonałe póki co- jeśli chodzi o ROR. Możesz mieć dwa konta "z lokatą
    > nocną". Karta debetowa, cóż, działa, PIN zmienia się w bankomacie Alior-
    > Euronet(żaden problem jak dla mnie). System online pewne rzeczy ma
    > lepsze niż w m, pewne gorsze (np filtrowanie historii transakcji
    > bardziej funkcjonalne w Aliorze, pulpit który sam dostosowujesz i od
    > razu na pierwszej stronie widzisz bardzo dużo), na pewno działa nieco
    > wolniej niż w m (mniej wydajny system). Maskowane hasła przy logowaniu z
    > jednej strony wkurzają, z drugiej strony są faktycznie bardzo
> [...]

    Witma,

    Dokładnie tak jak mithos napisał, szukam czegos co moglbym uzywac za
    glowny podstawowy bank ktory ma oddzial, gdzie moge pojsc i cos zalatwic
    czasami online nie wszystko sie da:) Ciekawi mnie rowniez to co pisze
    Michal odnosnie tych 49 przelewow, szkoda ze tego nie podaja w TOIP,
    czyli jak bym wykonywal 50-ty przelew to juz mi pobiora jakas oplate?
    Coż chyba zdecyduje się załozyc konto w aliiorze i narazie zostawie
    sobie mbank jakby mi sie to aliorowe nie spodobalo.
    Ciekawe czy alior wydalby mi KK bo jak narazie zadnej nie posiadam,
    chodzo statnio mbank mi zaproponowal KK za podpis z 8k limitu.